
ISDN stopt! Kijk nu naar het juiste alternatief
Het zal je niet zijn ontgaan, maar vanaf september 2019 komt er een eind aan ISDN. Tele2 en KPN hebben aangegeven dat zij de stabiliteit en kwaliteit van ISDN lijnen naar de toekomst niet meer kunnen garanderen. Daarom is dit nu het juiste moment om alvast na te denken over een alternatief. Eén van de voorbeelden is dat je je ISDN verbinding kunt upgraden naar een toekomstvaste hosted telefonie oplossing.
Wat is hosted telefonie?
Met hosted telefonie verplaats je je vaste telefonie van een fysieke ruimte met telefoonkabels, naar een virtuele telefooncentrale. Je telefonie staat in een van de datacentra van een provider, in de cloud dus. De virtuele telefooncentrale is te benaderen middels de verbinding die wij leveren. Hosted voice is de eerste stap naar volledig mobiel werken en optimale bereikbaarheid.
Bespaar op je telefoniekosten
Met hosted telefonie betaal je alleen vaste kosten per gebruiker per maand. Onderling kun je gratis met elkaar bellen, ongeacht of je de vaste lijn of smartphone gebruikt. Groeit of krimpt de organisatie, dan beweegt de telefooncentrale met je mee. Je zit dus nooit meer met te weinig of juist teveel capaciteit.
Optimaal bereikbaar met hosted telefonie
Met een telefooncentrale in de cloud ben je altijd bereikbaar op je vaste telefoonnummer. Je smartphone is je mobiele en vaste telefoon in één, zodat je nog maar één telefoonnummer hoeft te gebruiken. Zo mis je dus geen enkel belangrijk telefoontje meer.
Koppel telefonie aan je IT-oplossingen en profiteer gelijk van de mogelijkheden die Unified Communications biedt. Denk bijvoorbeeld aan een koppeling met je CRM pakket, waardoor je eenvoudig nummerherkenning inschakelt en kan zien wie er belt. Of zie in één oogopslag of collega’s beschikbaar zijn. Hierdoor hoeven klanten of potentiële klanten niet meer onnodig in de wacht te staan.
Klaar voor de toekomst
Op de werkplek van de toekomst zie je geen desktop of vast telefoontoestel meer. Je hoeft niet meer naar kantoor te rijden om te kunnen werken, maar je hebt je werkplek altijd bij de hand. Gewoon op je smartphone of laptop. Met hosted telefonie zet je de eerste stap naar de toekomst die razendsnel dichterbij komt.
Persoonlijk klantportaal
Maak je eigen belplan
Belplan instellen
Wat is een belplan?
Een belplan stel je in wat er gebeurt als je telefoonnummer gebeld wordt. Heb je geen belplan ingesteld, dan gebeurt er dus niets als je nummer gebeld wordt.
- Navigeer naar Belplan in de menubalk en klik op toevoegen
- Geef indien gewenst een beschrijving
- Kies het telefoonnummer waarvoor je het belplan wilt maken bij suggesties en ga naar stap 2
Hier begin je met het instellen van je belplan:
- In het eerste pulldown menu geef je aan wat je wilt instellen; bijvoorbeeld een VoIP-account, Vast/Mobiel of een belgroep
- In het tweede pulldown menu maak je de keuze welk VoIP-account of welke belgroep moet gaan rinkelen
- De rinkeltijd geeft aan hoe lang je toestel rinkelt
- Met de plusjes aan de linkerkant voeg je extra stappen toe
- Klik op de 3 stipjes aan de rechterkant om de stap te wijzigen, verwijderen of naar boven of naar beneden te verplaatsen
- Bij een Melding zie je aan de rechterkant van de stap een afspeelknop. Druk hierop om het geluidsbestand af te spelen.
Klik hier om in te loggen op het klantenportaal
Hebt u een vraag of wilt u een offerte? mail dan naar andre@vankreij-multimedia.nl